כתיבה שיווקית

טקסט קופירייטרי הוא צורת כתיבה יצירתית שמטרתה הראשונית היא קידום מכירת המוצר המשווק. הטון בטקסט הקופירייטרי נועד לשכנע (בין אם בגלוי,  באופן נסתר או בהומור) והוא עושה זאת באמצעות טקסטים מצודדים שנועדו למשוך ולהחזיק בתשומת לב הקוראים.

טקסטים שיווקיים צריכים להיות מלוטשים ולהפגין היכרות עמוקה עם המוצר ועם קהל היעד ותרבותו. כתיבה קופירייטרית טובה היא מרכיב חיוני בכל אתר אינטרנט, עלון, תיק מוצר או פרזנטציה המכוונים למכירה.

כתיבה שיווקית איכותית מעבירה בצורה יעילה מסרים שיווקיים לקהל היעד בשפתו, ומצריכה השקעה אינטנסיבית במחקר הנושא המשווק כמו גם יצירתיות, זמן ומאמץ

מה מאפיין קופירייטינג טוב?

כתיבת קופי היא מיומנות המצריכה כישורים מיוחדים. כותבים רבים מצטיינים בכתיבה משפטית או טכנית, אך חסרים את כושר ההמצאה, היצירתיות והיכולת לחשוב מחוץ לקופסה – תכונות חיוניות לכתיבת קופי. כותב או מתרגם קופי צריך להיות ממוקד כל הזמן במסר המקורי, תוך המרתו לשפתו ותרבותו של קהל היעד. ועצה מאיתנו: הומור עוזר מאוד!

זקוקים לכתיבה שיווקית יצירתית ואפקטיבית? בואו דברו איתנו